معرفی و ویژگی های ALL IN ONE برند MAYA MAYA24

معرفی و ویژگی های all in one برندmaya

معرفی و ویژگی های ALL IN ONE برند MAYA MAYA24معرفی و ویژگی های ALL IN ONE برندMAYA

استفاده از شیلد های فلزی با آلیاژ مخصوص:

جهت فیلتر کردن نویز های الکترومغناطیسی و در نتیجه طول عمر و راندمان بالاتر قطعات، به عنوان مثال شیلد فلزی EMI بعد از جذب امواج الکترومغناطیس، آن را بصورت جریان القایی از طریق مدار زمین مادر برد دفع می معرفی و ویژگی های ALL IN ONE برند MAYA MAYA24

استفاده از شیلد های فلزی با آلیاژ مخصوص:

جهت فیلتر کردن نویز های الکترومغناطیسی و در نتیجه طول عمر و راندمان بالاتر قطعات، به عنوان مثال شیلد فلزی EMI بعد از جذب امواج الکترومغناطیس، آن را بصورت جریان القایی از طریق مدار زمین مادر برد دفع می کند.

همچنین دفع الکتریسیته ساکن بدن کاربر از طریق این شیلد ها و دفع آنها از طریق مدار زمین مادربرد، به عنوان مثال تخلیه بار الکتریکی بدن کاربر هنگامیکه می خواهد دستگاه را روشن و یا خاموش کند از طریق این شیلدها انجام میشود که باعث آسیب به مادربرد و قطعات نشود.

ضمنا این شیلدهای فلزی با جذب گرما کمک شایانی به سیستم خنک کننده می نماید و همچنین به علت وجود پایه های فلزی نگهدارنده پیچ های سیستم کمک بسیار زیادی به استحکام سیستم می نماید.

سیستم خنک کنندگی دستگاه:

استفاده از ترکیب خاصی از گاز هلیوم که باعث خنک کنندگی هر چه بیشتر با راندمان بالاتر میشود.

تکنولوژی استفاده شده در LCD های ALL IN ONE مایا:

ضد پرش تصویر – Anti-Flicker :

پرش تصویر با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش مایا و همچنین برد اینورتر بک لایت به پایین ترین سطح ممکن رسیده است که باعث جلوگیری از آسیب به چشم کاربر میشود.

کاهش پرتو مضر نور آبی – Less blue light:

پرتو نور مضر آبی که باعث آسیب و خستگی چشم کاربر میشود بر روی سیستم های مایا به پایین ترین سطح ممکن رسیده است.

استفاده از LCD های Anti-glare و IPS:

جهت نمایش رنگ های دقیق و زاویه دید وسیع و جلوگیری از بازتاب نور محیط به چشم کاربر، MAYA در All in one های خود از LCD هایی با تکنولوژی IPS و صفحه مات استفاده کرده است.

مصرف برق بسیار کمتر نسبت به PC:

در ALL IN ONE های MAYAبه دلیل یکپارچه بدون سیستم و استفاده از مادربردهای مخصوص ALL IN ONE مصرف برق به شدت پایین آمده است.

به عنوان مثال در یک ALL IN ONE با پیکره بندی متوسط از اداپتور 90 وات استفاده می شود که در یک کیس با پیکره بندی مشابه از پاور 400 وات استفاده می شود.

پورت های ورودی و خروجی کامل:

ALL IN ONE های MAYA پورت های ورودی و خروجی متنوع و کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد برای مثال وجود پورت های USB3.2 و تکنولوژی SUPER CHARGER که دستگاه در حالت خاموش قابلیت شارژ موبایل و تبلت را دارد.

مجهز به جدیدترین نسل های CPU شرکت اینتل:

توانایی استفاده از جدیدترین نسل های CPU اینتل در مادربردهای مدل های خود را دارد.

پشتیبانی از حافظه M.2 NVMe PCIe SSD:

مادربردهای نسل جدید MAYA از حافظه های M.2 NVMe پشتیبانی میکند. اسلات M.2 مادربردهای MAYA همچنین می تواند به صورت خودکار حافظه های M.2 SATA را نیز شناسایی و پشتیبانی نماید.

پورت ها:

1X RJ45
1X HDMI OUT
1X VGA OUT
4X USB 3.2
2X USB 2.0
1X SD CARD READER

استفاده از آداپتورهایی مطابق با استاندارد های روز دنیا:

یکی از مهمترین بخش های مورد استفاده در هر سیستم، بخش مربوط به تامین برق مورد نیاز آن می باشد.

MAYA با بهره گیری از آداپتور های استاندارد که دارای ویژگی های نظیر تامین ولتاژ و جریان دقیق، فیلتر نویز های الکتریکی (نوسان برق ورودی) و جلوگیری از ورود آن به مادربرد و محافظت از سیستم در هنگام اتصالی و یا مواردی از این قبیل توانسته از بروز خرابی های احتمالی جلوگیری نماید.

امکان ارتقای پردازشگر و رم:

در مادربردهای MAYA جهت نصب Cpu از سوکت های استاندارد اینتل استفاده شده که این امکان را می دهد که کاربر بتواند پردازشگر سیستم خود را ارتقا دهد.

و با وجود سیستم خنک کنندگی حرفه ای و استاندارد نظامی مادربردها بتوان به راحتی در رنج Celeron تا Core i7 بر روی مادربردها نصب نمود. همچنین با وجود دو اسلات جهت نصب رم می توان با توجه به نیاز تا 32gb رم را نصب نمود.

TPM:

ال این وان های MAYA از ویژگی TPM پشتیبانی می نماید و کاربر می تواند با فعال نمودن این ویژگی از مزایای امنیتی بالای ان استفاده نمایند. با فعال نمودن این ویژگی تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت کپی و نصب بر روی حافظه داخلی به صورت رمز نگاری شده منتقل می شود.

که در صورت مفقود شدن حافظه قابلیت استفاده از کامپیوتر های دیگر را ندارند.

WALL MOUNT:

این ویژگی جهت نصب کالا بر روی دیوار یا سطوح دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

اسپیکر های داخلی:

در ال این وان های مایا از دو عدد اسپیکر در قسمت زیرین استفاده شده که تا حدود زیادی میتواند نیاز های کابر را برطرف سازد.

ali
ارسال دیدگاه