معرفی و ویژگی های جدیدترین مدل ALL IN ONE برند MSI -سری MODERN

معرفی و ویژگی های جدیدترین مدل all in one برند msi -سری modern

معرفی و ویژگی های جدیدترین مدل ALL IN ONE برند MSI -سری MODERN

استفاده از شیلد های فلزی با آلیاژ مخصوص:درجدیدترین مدل ALL IN ONE برند MSI

جهت فیلتر کردن نویز های الکترومغناطیسی و در نتیجه طول عمر و راندمان بالاتر قطعات، به عنوان مثال شیلد فلزی EMI بعد از جذب امواج الکترومغناطیس،

آن را بصورت جریان القایی از طریق مدار زمین مادر برد دفع می کند.

همچنین دفع الکتریسیته ساکن بدن کاربر از طریق این شیلد ها و دفع آنها از طریق مدار زمین مادربرد، به عنوان مثال تخلیه بار الکتریکی بدن کاربر هنگامیکه می خواهد دستگاه را روشن و یا خاموش کند.

از طریق این شیلدها انجام میشود که باعث آسیب به مادربرد و قطعات نشود. ضمنا این شیلدهای فلزی با جذب گرما کمک شایانی به سیستم خنک کننده می نماید.

و همچنین به علت وجود پایه های فلزی نگهدارنده پیچ های سیستم کمک بسیار زیادی به استحکام سیستم می نماید.

سیستم خنک کنندگی دستگاه:

استفاده از ترکیب خاصی از گاز هلیوم که باعث خنک کنندگی هر چه بیشتر با راندمان بالاتر میشود.
استفاده از لوله های مسی با ضخامت بالا جهت کمک به سیستم خنک سازی و طول عمر بلاتر
دارای فن های مخصوص با تعداد پره های بیشتر و کنترل دقیق سرعت فن، متناسب با کارکرد دستگاه (با افزایش دما سریعتر و کاهش دما کندتر) و تولید صدای کمتر به علت برخورداری از تکنولوژی Brushless و همچنین باعث عمر بیشتر فن که قطعه ای مکانیکی است میشود و مصرف برق را کاهش میدهد.
این فن ها بر خلاف فن های معمولی استفاده شده در ال این وان ها و پی سی ها، هنگام روشن شدن 10 بار پادساعتگرد می چرخد و سپس ساعتگرد،

که باعث تخلیه گرد و غبار روی فن شده و از خرابی فن و کند شدن سرعت آن به علت جمع شدن گرد و غبار جلوگیری میکند. همچنین لازم به ذکر می باشد.

که در طراحی بدنه ال این وان های ام اس ای تمامی شیارهای ورودی و خروجی هوا در نزدیکترین فاصله به قطعات تولید کننده گرما تعبیه شده که سیستم خنک سازی به نحو احسن انجام گیرد.

استفاده از گستکت های اسفنجی با پوشش پارچه ای رسانا:

Msi جهت برقرای هر چه بهتر اتصال زمین قطعات از این نوع گستکت ها در تمامی نقاط مورد نیاز بدنه all in one استفاده کرده و دفع الکتریسیته ساکن بصورت هر چه بهتر و مطمئن تر انجام میگیرد که نتیجه آن طول عمر و راندمان بالاتر سیستم می باشد.

استفاده از استاندارد military class 4:

Msi به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ مادربرد در دنیا از استاندارد نظامی 4 در نقاط حساس مادربرد استفاده نموده است،

استفاده از قطعاتی مانند Hi-c/Solid CAP و چوک های SFC که دارای دقت بسیار بالا و طول عمر بیشتر می باشد. این استاندارد در درجات بالاتر در صنایع هوافضای NASA استفاده میکند.

تکنولوژی استفاده شده در LCD های درجدیدترین مدل ALL IN ONEبرندMSI

ضد پرش تصویر – Anti-Flicker :

پرش تصویر با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش ام اس ای و همچنین برد اینورتر بک لایت به پایین ترین سطح ممکن رسیده است که باعث جلوگیری از آسیب به چشم کاربر میشود.

کاهش پرتو مضر نور آبی – Less blue light:

پرتو نور مضر آبی که باعث آسیب و خستگی چشم کاربر میشود بر روی سیستم های ام اس ای به پایین ترین سطح ممکن رسیده است.

استفاده از LCD های Anti-glare و IPS:

جهت نمایش رنگ های دقیق و زاویه دید وسیع و جلوگیری از بازتاب نور محیط به چشم کاربر، MSI در All in one های خود از LCD هایی با تکنولوژی IPS و صفحه مات استفاده کرده است.

صفحه نمایش لمسی:درجدیدترین مدل ALL IN ONEبرندMSI

با امکان دریافت ده نقطه همزمان ویژگی بسیار مهمی برای افرادی است که نیاز به صفحه نمایش لمسی با بیش از یک نقطه دارند.

مصرف برق بسیار کمتر نسبت به PC:

در ALL IN ONE های MSI به دلیل یکپارچه بدون سیستم و استفاده از مادربردهای مخصوص ALL IN ONE مصرف برق به شدت پایین آمده است.

به عنوان مثال در یک ALL IN ONE با پیکره بندی متوسط از اداپتور 90 وات استفاده می شود که در یک کیس با پیکره بندی مشابه از پاور 400 وات استفاده می شود.

استفاده از مواد PC/ABS در بدنه پلاستیکی دستگاه:جدیدترین مدل ALL IN ONE برند MSI

در بدنه عموم دستگاه های الکترونیکی از مواد ABS استفاده می شود.

MSI در تولید ALL IN ONE های خود از مواد PC/ABS با ترکیب حدود 80% پلی کربنات جهت داشتن ظاهری زیباتر و استحکام بالاتر و همچنین رعایت استاندارد و ضد اشتعال پذیری که در سطح کشورهای پیشرفته رعایت میشود. استفاده کرده است.

این استاندارد جهت حفظ ایمنی هر چه بیشتر کاربر می باشد و بدنه دستگاه در صورت قرار گرفتن در آتش شعله ور نمی شود.

پورت های ورودی و خروجی کامل:

ALL IN ONE های MSI پورت های ورودی و خروجی متنوع و کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

و همچنین پورت ورودی HDMI امکان استفاده از ALL IN ONE بصورت مانیتور را به کاربر میدهد برای مثال وجود پورت های USB3.2 و COMPORT، USB TYPE C و تکنولوژی SUPER CHARGER که دستگاه در حالت خاموش قابلیت شارژ موبایل و تبلت را دارد.
 

مجهز به جدیدترین نسل های CPU شرکت اینتل:

MSI به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ مادربرد در دنیا توانایی استفاده از جدیدترین نسل های CPU اینتل در مادربردهای مدل های خود را دارد.

پشتیبانی از حافظه M.2 NVMe PCIe SSD:

مادربردهای نسل جدید MSI از حافظه های M.2 NVMe پشتیبانی میکند. اسلات M.2 مادربردهای MSI همچنین می تواند به صورت خودکار حافظه های M.2 SATA را نیز شناسایی و پشتیبانی نماید.

پورت ها:

2X RJ45
1X HDMI IN
1X HDMI OUT
4X USB 3.2
2X USB 2.0
1X SD CARD READER
1X CAM PORT

استفاده از آداپتورهایی مطابق با استاندارد های روز دنیا:

یکی از مهمترین بخش های مورد استفاده در هر سیستم، بخش مربوط به تامین برق مورد نیاز آن می باشد.

MSI با بهره گیری از آداپتور های استاندارد که دارای ویژگی های نظیر تامین ولتاژ و جریان دقیق، فیلتر نویز های الکتریکی (نوسان برق ورودی) و جلوگیری از ورود آن به مادربرد و محافظت از سیستم در هنگام اتصالی و یا مواردی از این قبیل توانسته از بروز خرابی های احتمالی جلوگیری نماید.

استفاده از پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه های افقی و عمودی:

همه ما میدانیم که یکی از عوارض مهمی که در هنگام کار طولانی با سیستم برای افراد اتفاق می افتد مربوط به گردن و کمر افراد است که در این ارتباط قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و میز و همچنین قد خود، ارتفاع را تنظیم نمایید و از صدمات این چنین جلوگیری نمایند.

امکان ارتقای پردازشگر و رم:

در مادربردهای MSI جهت نصب Cpu از سوکت های استاندارد اینتل استفاده شده که این امکان را می دهد.

که کاربر بتواند پردازشگر سیستم خود را ارتقا دهد و با وجود سیستم خنک کنندگی حرفه ای و استاندارد نظامی مادربردها بتوان به راحتی در رنج Celeron تا Core i7 بر روی مادربردها نصب نمود.

همچنین با وجود دو اسلات جهت نصب رم می توان با توجه به نیاز تا 32gb رم را نصب نمود.

قابلیت ارتقا:

امکان نصب حافظه 2.5 اینچی به صورت SSD یا HDD – با توجه به وجود سوکت های SATA3 بر روی مادربردها میتوان به راحتی به همراه حافظه های M.2 SSD از حافظه های 2.5 اینچی بصورت SSD یا HDD جهت نصب بر روی سیستم استفاده نمود.

قابلیت ارتقا سریع حافظه – در سیستم های ALL IN ONE ام اس ای جهت دسترسی سریع کابران و یا تعمیرکاران به حافظه داخلی، دربی جداگانه رو به بیرون تعبیه شده است تا با باز کردن یک پیچ و بیرون کشیدن اسلات مربوط به صورت کشویی بتوان حافظه را خارج نمود.

این امر که بدون باز کردن سیستم اتفاق می افتد بسیار ویژگی مهمی به حساب می آید.

Dual LAN:

در سیستم های ام اس ای جهت استفاده خاص که کاربر میخواهد اینترنت و شبکه داخلی را جدا نماید دو پورت LAN در نظر گرفته شده است.

که مشتری میتواند به راحتی با استفاده از BIOS مخصوص به این ویژگی، این جداسازی را انجام دهد. این مورد در اکثر مواقع در برندهای دیگر با استفاده از دو کامپیوتر انجام میگیرد که متحمل هزینه بیشتری میشود.

دسترسی آسان به پورت ها:

مادربردهای استفاده شده در ALL IN ONE های ام اس ای طراحی مخصوص کامپیوترهای یکپارچه را دارد در این طراحی تمام پورت ها رو به پشت ALL IN ONE طراحی شده تا کاربر به راحتی بتواند به این ورودی و خروجی ها دسترسی داشته باشد.

در مدل هایی زیادی در بازار از مادربردهای PC جهت نصب در ALL IN ONE استفاده می شود که باعث وجود پورت ها در قسمت زیرین All in one می شود که دسترسی را بسیار دشوار میکند.

TPM:

ال این وان های MSI از ویژگی TPM پشتیبانی می نماید و کاربر می تواند با فعال نمودن این ویژگی از مزایای امنیتی بالای ان استفاده نمایند.

با فعال نمودن این ویژگی تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت کپی و نصب بر روی حافظه داخلی به صورت رمز نگاری شده منتقل می شود.

که در صورت مفقود شدن حافظه قابلیت استفاده از کامپیوتر های دیگر را ندارند.

WALL MOUNT:

این ویژگی جهت نصب کالا بر روی دیوار یا سطوح دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

اسپیکر های داخلی:

در ال این وان های ام اس ای از دو عدد اسپیکر در قسمت زیرین استفاده شده که تا حدود زیادی میتواند نیاز های کابر را برطرف سازد.

کلید تنظیمات منو بصورت JOYSTICK:جدیدترین مدل ALL IN ONE برند MSI

در AIO های MSI جهت تسهیل در تنظیمات منو از کلید پنج حالته استفاده شده که باعث می گردد کاربر به راحتی به منو دسترسی پیدا کند.

ali
ارسال دیدگاه