آشنایی با سری مانیتور های MSI

آشنایی با سری مانیتور های msi

آشنایی با سری مانیتور های MSI

یکی از برندهای معتبر و صاحب نام جهانی بازار مانتیور، MSI می باشد که با گارانتی معتبر ماتریس، در ایران عرضه میگردد مانیتور های MSI در دو سری BUSINESS CLASS و GAMING ارائه میگردند.

که هر کدام از سری ها شامل مدل های مختلف با طرح و مشخصات متنوعی می باشند و بسته به نوع استفاده و نیاز، خریداران میتوانند کالای مد نظر خود را انتخاب کنند.

سری های GAMING

مانیتورهای سری گیمینگ MSI دارای رزولوشن های FHD/2K/WQHD بسته به مدل می باشند.
در این مانیتورها نرخ های نوسازی تصویر مختلف می باشند و از 144 تا 240 هرتز را پشتیبانی میکنند و در تمامی مدلها دارای زمان پاسخ دهی 1ms است که بسیار مناسب سیستم های گیمینگ می باشد.

در مدلهای مختلف این سری از صفحه نمایش های IPS و VA استفاده شده است که قدرت نمایش رنگ های واقعی و دارای زاویه دید وسیع را ممکن میسازد.

مانیتور های گیمینگ MSI در مدلها و سایز های مختلف(21-27-30-32-38) اینچی به بازار عرضه شده اند که مدل 30 اینچی دارای نسبت تصویر WIDE به صورت 21:9 است که بسیار مناسب سیستم های طراحی و بازی می باشد. این سری دارای نرخ های کنتراست 1:1000 و 1:3000در مدلهای مختلف ارائه گردیده است.

محدوده رنگ قابل نمایش این مدلها بسته به مدل تا 1/07 میلیارد رنگ بصورت 10 بیتی می باشد و محدوده های رنگی DCI-P3 را تا 98% و SRGB را تا 136% کاور می نماید.

دارای ورودی های HDMI،DP و USB می باشند که در مدل های مختلف تنوع ان متفاوت خواهد بود.

سری های BUSINESS CLASS (PRO-MODERN )

این سری از مانیتور های MSI شامل دو مدل PRO و MODERN می باشند که مدلهای MODERN و جدید برند MSI در سال 2021 موفق به کسب جایزه بسیار معتبر REDDOT شده است، جایزه ای که سالیانه به بهترین طراحی محصول داده می شود و این موضوع نشانگر طراحی فوق العاده و کاربردی MSI در بخش مانیتور در سطح جهان است.
مانیتورهای این سری دارای رزولوشن FHD (1920*1080) می باشند و از صفحه نمایش مات بهره می برند و دارای نرخ نوسازی تصویر (REFRESH RATE) 75 هرتز و زمان پاسخ دهی 5ms برخوردار می باشند.

این مانیتورها به پنل IPS مجهز می باشند و به همین دلیل زاویه دیدی وسیع تری است (تا 178 درجه) و رنگ ها را طبیعی تر نشان خواهد داد. ا

ین مانیتورها دارای تکنولوژی های UNTI FLICKER و LESS BLUE LIGHT می باشند که MSI در این دو تکنولوژی از کمپانی معتبر TUV دارای گواهی نامه رسمی می باشد.
این سری از مانیتور های MSI دارای شدت روشنایی (Brightness) 250 NITS است و شاخص کنتراست آن ها 1:1000 به صورت Typical می باشد و این سری مانیتورها 99.1% تا 104.6% از محدوده رنگی SRGB را بسته به مدل حود کاور میکند.

سیستم رنگی 8 بیتی در این مانیتورها می تواند محدوده 16.7 میلیون رنگ را به نمایش در بیاورد.
سری BUSINESS CLASS دارای دو خروجی آنالوگ و دیجیتال (1.4), VGA HDMI، DISPLAY PORT بصورت TYPE-C و خروجی هدفون و ورودی میکروفون می باشد.

همچنین دارای دو عدد اسپیکر جهت استفاده روزمره می باشد. مدلهای MODERN دارای آداپتورهای خارجی می باشند که منجر به ایزولاسیون پاور از برد اصلی، کاهش ایجاد گرمای مضاعف در دستگاه، کاهش ریسک ایجاد آسیب در صورت نوسان در جریان برق، تعویض راحت تر و در نتیجه افزایش عمر محصول را منجر میگردد.

با استفاده از نرم افزار کاربردی DISPLAY KIT که توسط شرکت MSI تولید شده می توان از ویژگی های مختلف تصویر و دیگر ابزارهای آن استفاده نمود.

از استاندارد VESA MOUNT جهت نصب مانیتور روی دیوار یا پایه های دیگر پشتیبانی میشود و همچنین نصب مینی پی سی در پشت ان را ممکن میسازد.
دارای مدلهایی با پایه متحرک و ثابت می باشند که بسته به نوع استفاده و نیاز مشتری قابل ارائه می باشند.

در رنگ های متنوع در دسترس قرار گرفته اند، مدل MODERN در سه رنگ مشکی ، سفید و آبی و مدل PRO در رنگ مشکی عرضه میگردد

ali
ارسال دیدگاه